Avena's Notes



Konnichiwa!

My name is Avena Alden Gradiana . Thirteen. Indonesia. Finally, i find my happiness with my twins, Ravena Distya Gradiana :*
ILYSM Ravenaa~ Don't go away from my live please :)
search something? in below box!


Walkie Talkie!



Flashback Now!


Status


Credits

© 2014 -Template by AvenaAldenGradiana Helped by Rahmaniar and the basecode from Arrien Amani | Anugerah Salsa . Big thanks to google.Best view just in google chrome.
Hiatus!!!
Sabtu, 25 Oktober 2014 | 0 Note(s)
Okeyy!!!! aku udah cukup kesal dengan dunia blogger. padahal baru satu dua bulan aku bergabung. aku mau hiatus lagi!
Soalnya :

  • Gak ada yang patuhi rules aku
  • Repost tanpa credit, bohong pula.
  • Terlalu banyak tag,
  • delele..
Tapi... aku tetap akan ngawasin blog ini. aku akan tetep cek orang orang yang sering ke blog aku. apakah mereka repost artikelku tanpa izin dan credit atau tidak.
Okay, bye!

Posting Komentar